Kupiłem czapkę Alpinestars Parabolic

Autor | piątek, maja 24, 2019 Zostaw komentarz
Alpinestars Parabolic


Uparłem się i w końcu jest. Kupiłem na Allegro nową czapaję - miał być jakiś Fox, ale te ciekawsze modele to Foxa podbijają pod 200 zł, więc odpuściłem sobie ten pomysł i wziąłem Alpinestarsa.


Generalnie rozmiar S/M trochę na mnie przyciasny a L/XL znów za luźny, ale z dwojga złego, to wolę pierwszą opcję.

Spoko materiał, bo nie przesącza potu na czole - jak miałem starego Alpinestarsa (nie pamiętam jaki model, taka zwykła z czarnym dużym napisem), to mi sól normalnie wychodziła, jak stałem na Megawacie w Bełchatowie, a tutaj mega sztosik.

BTW. Sory, że czapki nie założyłem, tylko tak "z kolana".

Kosztowała jakieś 150 złotych z dostawą, dla mnie spoko.

PS. Oni serio te czapki w Wietnamie produkują? Trochę wiocha :(

A poniżej łapcie kilka fotek, które zrobiłem.

Alpinestars Parabolic

Alpinestars Parabolic

Alpinestars Parabolic

Nowszy post Strona główna

0 komentarze: