Red Bull 111 Megawatt 2016 (tęsknię!)

Autor | niedziela, maja 03, 2020 Zostaw komentarz

Dzisiaj wzięło mnie na sentymenty, bo przeglądałem swoje stare fotografie z karty SD w lustrzance i znalazłem całkiem spory folder ze zdjęciami z Red Bull 111 Megawatt z 2016 r.


Mam nadzieję, że w tym roku (mimo koronawirusa) Megawatt się jednak odbędzie, bo w tym roku (2020) planowany jest z tego co wiem na 28 czerwca, chociaż nastroje chyba nie są zbyt pozytywne. Byłoby szczególnie szkoda, bo Megawatt'a w 2019 r. nie było - organizatorzy zrobili rok przerwy, więc w tym roku wszyscy są ostro napaleni w nadziejach na dobre upalanie hard enduro.

Czas pokaże, tymczasem ja zapraszam Was do zapoznania się z wybranymi fotografiami z Megawatt 111 2016, które zrobiłem razem z kolegą.

Pozdrawiam, Mati! Tak to wyglądało:







Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: