Oryginalne świece zapłonowe

Autor | czwartek, listopada 28, 2019 Zostaw komentarz
Zabawne jest to, że oryginalne świece zapłonowe w niczym nie różnią się od zamienników, jakie są ogólnodostępne w sprzedaży. I tak np. poniższe świece zapłonowe Honda Genuine Parts są produkowane np. przez japońskie NGK - mają zresztą odpowiednie oznaczenia.





A takie oryginalne świece zapłonowe kosztują naprawdę sporo, tj. może nie to, żeby były nieosiągalne, ale o ile ta sama świeca (tyle tylko, że zapakowana w opakowanie NGK) kosztuje powiedzmy 40 złotych, no to już NGK opakowane w oryginalne opakowanie Hondy kosztuje 2-3 razy tyle. Nie mam nic do tego rzecz jasna, ich polityka, ale jak mam podjąć decyzję, wybór, to według mnie zdecydowanie lepszym pomysłem będzie jednak zamiennik. Według mnie lepiej częściej wymieniać sobie świece na zamiennikach niż zapuścić OEM'a, bo droższy.


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: